دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان افتتاح می شود

دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان پنج شنبه بیست و سوم آذرماه 96 افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه با بیان اینکه دفتر خبری خبرگزاری حوزه در سمنان پنج شنبه بیست و سوم آذرماه با پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه افتتاح می شود گفت : حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.


وی با بیان اینکه آئین افتتاح دفتر خبری خبرگزاری حوزه در سمنان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) سمنان برگزار خواهد شد، افزود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه، پوشش فراگیر اخبار و رویدادهای حوزوی در نقاط مختلف کشور را بر عهده دارد.


سردبیر خبرگزاری حوزه گفت: امروز روحانیت در متن مردم و جامعه حضور فعال دارد و علاوه بر کوشش های علمی، منشأ خیر و خدمات متعدد و متنوع اجتماعی و فرهنگی است که بسیاری از آن بی اطلاعند و بی تردید انعکاس موضع گیری بزرگان حوزه و رویدادهای حوزوی به تقویت باورهای دینی کمک می کند.


صدرایی عارف بیان کرد: استان سمنان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه ارتباط نظام مند با شخصیت های دینی و حوزوی استان بیش از پیش تقویت شود.


انتهای پیام / ه


جزئیات افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.