طی پیامی

فرمانده کل ارتش از قدردانی وزیر بهداشت تشکر کرد

امیر سرلشکر موسوی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از تلاش‌های بی شائبه وی و همه معاونت‌های آن وزارتخانه قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش از قدردانی وزیر بهداشت تشکر کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از تلاش‌های بی شائبه وی و همه معاونت‌های آن وزارتخانه قدردانی کرد.

در این نامه خطاب به وزیر بهداشت آمده است: از نامه محبت آمیز جناب عالی در قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می کنم.

زلزله غرب کشور اگرچه موجب تاثر، غم و اندوه آحاد ملت شریف ایران و همچنین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، اما از منظری دیگر یادآور روح همبستگی و همدلی ایران سربلند اسلامی در همدردی و کمک به برادران و خواهران مصیبت دیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز متالم از درد و رنج مردم غیور و همراه با کاروان عظیم امداد رسانی، به انجام وظیفه ذاتی، انسانی و دینی خود پرداخته و خدای بزرگ را برای این توفیق خدمت رسانی شاکر است.

از همت والای حضرتعالی و تلاش های بی شائبه کارکنان خدوم و شریف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان آن وزارتخانه، مدیریت اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی که از همان لحظات اولیه به امداد رسانی پرداخته و حماسه آفریدند تشکر می کنم. توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار