احتمال دیدار دوستانه تیم فوتبال ایران و برزیل + عکس

مازیار ناظمی در صفحه اینستاگرامش از احتمال دیدار دوستانه ایران و برزیل خبر داد.

مازیار ناظمیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از احتمال دیدار دوستانه تیم ملی ایران و برزیل خبر داد. 

در پی انجام قرعه کشی  رقابت‌های جام جهانی روسیه، قرار شد تیم ملی فوتبال کشورمان به مصاف دو تیم بنام  همچون اسپانیا، پرتغال و نیز تیم قدرتمند مراکش برود. این قرعه کشی بهانه‌ای شد تا تیم ملی، تمرینات خود را جدی‌تر دنیال کند. 

وزارت ورزش و جوانان نیز برای آنکه نتیجه بهتری در جام جهانی روسیه به دست آید، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است.

سلطانی فر وزیر ورزش با اشاره به قرعه دشوار تیم ملی، از اختصاص کمپ ویژه ایران در روسیه به عنوان یکی از کاملترین کمپ‌های جهان گفت. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود ضمن تایید این کمپ ویژه،  از احتمال دیدار دوستانه ایران وبرزیل خبر داد.

 مازیار ناظمی در اینستاگرام خود نوشت:

کمپ تیم ملی ایتالیا در روسیه به ایران رسید هم خیلی مجهزه و هم کامل ، یک خبر دیگه هم فدراسیون گفته هر چند قطعی نیست ولی سفیر برزیل در تهران قول داده تا پایان سال تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل با هم در تهران یا برزیل بازی کنند. "

مازیار ناظمی

انتهای پیام/

 مازیار ناظمی از احتمال دیدار دوستانه ایران و برزیل خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.