شیء پرنده غول پیکر مرموزی که دانشمندان را متحیر کرده است! +فیلم

دانشمندان می گویند شی پرنده غول پیکر مرموزی که به تازگی از بالای زمین عبور کرده است می تواند یک سفینه متعلق به فرازمینی ها بوده باشد.

شی پرنده غول پیکر مرموزی که دانشمندان را متحیر کرده است! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از دانشمندان می گویند شی غول پیکر مرموزی که به تازگی  از بالای زمین رد شده است می تواند یک سفینه متعلق به موجودات فضایی باشد. در حالی که برخی از دانشمندان این شیء عجیب سیگارشکل را تنها یک سیارک می دانند، برخی دیگر معتقدند این شیء  یک سفینه موجودات فضایی بوده است.

این دانشمندان با توجه به شکل عجیب این شیء هر گونه احتمال سیارک بودن آن را رد می کنند. شیء سیگارشکل  در حالی که به نظر می رسد دارای صدها متر طول باشد اما عرض آن حدود یک دهم طول آن است. این احتمال وجود دارد که موجودات پیشرفته فضایی به صورت کاملا هوشمندانه اقدام به ساخت چنین سفینه ای کرده اند تا توجه زمینیان را به خود جلب نکند. بنا به گفته دانشمندان چنین سفینه هایی مناسب سفرهای طولانی در فضا هستند و چنین شکل و شمایلی  احتمال برخورد گازها و گرد و غبار را با آنها به حداقل می رساند.

 انتهای پیام/

آیا این شی پرنده غول پیکر سفینه فرازمینی ها بوده است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۷:۳۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
باسلام خدمت بزرگان درگذشته هیچ شهاب سنگی ویاهیچ یوفویی به طرف زمین نمی اومدولی الان چوازتمام یوفوهافیلم برداری شده وشناسایی شدندوناشناسهایی که به شکل شهاب سنگ به طرف زمین می ایند.البته بعضی ازآنهابه نظرمن مشکوک هستندوسفینه های بزرگشون مخصوص جابجایی مردمانشون هستندکه به شکلهای مختلف درحال رفت وآمدهستندوبقیه یوفوهانظارتی وبشکل نگهبانی ازیوفوهای بزرگترکه موجودتشون اسکرت میکنندتاراحترازاطراف زمین عبورکرده وبه سیاره یامحل ناشناس دیگه ای بروندوتمام این صداهای مرموزصدای فروپاشی سیاره های آنهاست.البته ماانسانهاکه مهمان نوازهستیم وغریب پسنداگه النی بیان روچشم میزاریم شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
تقریبا شبیه همون سفینه ای هست که در سطح ماه وجود داره مختصات سفینه ی ماه در اینترنت موجود هست به راحتی میشه با نرم افزار سفینه رو دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
هر چی هست یه تیکه فلزه چون متلاشی نشده