اعتبارچهارخطه؛

اختصاص۷۰۰ میلیارد ریال به چهار خطه ویسیان ملاوی

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای طرح چهار خطه ویسیان – ملاوی ۷۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی علیخانی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان   اظهار کرد: اجرای چهارخطه پلدختر خرم آباد سال‌های گذشته در چندین قطعه در دستور کار قرار گرفت و طی ۲ سال تا ویسیان انجام شده است.

وی افزود: این چهار خطه از ویسیان به سمت پلدختر در ۶ قطعه در حال اجرا است و یکی از قرارداد‌های بسیار ارزشمندی است که در سال ۹۶ منعقد شده است.

به گفته وی عملیات اجرایی قطعه ۱۵.۵ کیلومتری ویسیان  ملاوی آغاز شده و عملیات خاکی و ابنینه فنی آن در حال اجرا می‌باشد.

علیخانی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی قرار شد ۲۱ کیلومتر از این مسیر چهارخطه شود که بخشی از آن به نتیجه رسیده و آسفالت انجام شده.

قطعات دیگر در حال اجرای بیس است و قطعاتی هم به مرحله آسفالت رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز بتوان ۲۱ کیلومتر چهارخطه پلدختر خرم آباد را تکمیل کرد.

علیخانی به جاده پلدختر دره شهر نیز اشاره کرد و گفت: یک قطعه از چهار خطه این محور به مناقصه رفته و هنوز به پیمانکار ابلاغ نشده که به زودی رونداداری آن طی می‌شود و قرارداد به پیمانکار ابلاغ و بعد ازآن عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و افزود: طی یک برنامه درسال‌های ۹۵ و ۹۶ قرار شد ۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شود که چنانچه طی این مدت کمتر از این میزان انجام شود راه و شهرسازی موظف است به تعهدات خود عمل کرده و آن را به ۶۰ کیلومتر برساند.

انتهای پیام/م

۷۰۰ میلیارد ریال به چهار خطه ویسیان ملاوی اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.