۴ کشته در انفجار اردوگاه آوارگان در نیجریه

چهار نفر بر اثر انفجار خمپاره در اردوگاه آوارگان در شمال شرق نیجریه کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع موثق در نیجریه اعلام کردند چهار نفر بر اثر انفجار خمپاره در اردوگاه آوارگان در شمال شرق نیجریه که صحنه فعالیت گروه افراطی بوکوحرام است، کشته شدند.

بر اساس این گزارش، یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد انفجار روز دوشنبه در پولکا، واقع در یکصد کیلومتری مایدوگوری، مرکز ایالت بورنو روی داد.

این منبع نظامی اعلام کرد «انفجار خمپاره حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در اردوگاه روی داد و چهار نفر کشته شدند».

این منبع همچنین افزود «ابتدا ما فکر کردیم حمله‌ای انتحاری روی داده است، اما بعد از این که ترکش‌های خمپاره را مشاهده کردیم آشکار شد حمله خمپاره‌ای بوده است. ما نمی‌دانیم که این حمله بر اثر اصابت خمپاره سرگردان روی داده یا حمله‌ای عمدی بوده است».

سازمان پزشکان بدون مرز که بخش اسپانیایی آن در اردوگاه چهار که هدف حمله واقع شده است، فعالیت می‌کند، این آمار را تایید کرد.

سازمان پزشکان بدون مرز با ارسال نامه‌ای الکترونیکی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد این سازمان «پنج زخمی را پذیرش کرده است. بر اثر حمله روز دوشنبه سه نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند».

سازمان پزشکان بدون مرز با تصریح این که «همه کارکنان آن در امنیت هستند»، افزود «یکی از زخمی‌هایی که بخش فوریت‌های این سازمان پذیرش کرده بود، بر اثر شدت جراحات جان باخت و یکی از زخمی‌ها نیز به مایدوگوری انتقال یافت».

 

انتهای پیام/

انفجار خمپاره در اردوگاه آوارگان در شمال شرق نیجریه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار