تظاهرات فلسطینی‌ها مقابل کنسولگری آمریکا در تل‌آویو

صد‌ها فلسطینی در اعتراض به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر اشغالی قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی سه شنبه شب مقابل کنسولگری آمریکا در تل آویو تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی از تل آویو؛ صد‌ها فلسطینی در اعتراض به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی سه شنبه شب مقابل کنسولگری آمریکا در تل آویو تظاهرات کردند.

تظاهرات فلسطینی مقابل کنسولگری آمریکا در تل آویو به درخواست «کمیته عالی پیگیری مسایل ملت‌های عربی در اسرائیل» برگزار شد و صد‌ها فلسطینی با شرکت در این تظاهرات اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن شهر اشغالی قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی را محکوم کردند.

شاهدان افزودند تظاهر کنندگان شعار‌هایی در محکومیت اقدام ترامپ و اعلام حمایت خود از شهر قدس سردادند.

تظاهرکنندگان فلسطینی همچنین پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: «سرنوشت قدس نباید توسط گاوچران‌ها (کابوی ها) رقم بخورد»، «ما هرگز از شهر قدس اشغالی چشم پوشی نخواهیم کرد».

پیش از آغاز تظاهرات فلسطینی‌ها شمار زیادی از ماموران امنیتی و پلیس اسرائیل در اطراف سفارت و کنسولگری آمریکا در تل آویو مستقر شدند.

کمیته عالی پیگیری مسایل ملت‌های عربی در اسرائیل در بیانیه‌ای تحریم نهاد‌ها و موسسات رسمی و غیر رسمی آمریکا و توقف همکاری با این سازمان‌ها در همه سطوح را خواستار شد.

این کمیته همچنین تشدید تحریم کالا‌های آمریکایی را خواستار شد.

این کمیته از ملت‌های عربی و همه آزادگان جهان خواست در برابر سفارتخانه و منافع آمریکا در هر نقطه از جهان تظاهرات کنند و پیام آشکار و قاطع خود بر ضد دشمنی علنی و خطرناک آمریکا بر ضد حقوق فلسطینی‌ها و آرمان ملی آنان به ویژه درباره شهر قدس را اعلام کنند.

انتهای پیام/

صد‌ها فلسطینی مقابل کنسولگری آمریکا در تل آویو تظاهرات کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار