مؤسسات قرآنی؛

شرکت سه هزارو ۵۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسات قرآنی بروجرد

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی بروجرد علوم قرآن را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجردگفت: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در حال حاضر ۳۵ مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان بروجرد فعالیت می‌کنند که سه هزار و ۵۰۰ قرآن‌آموز این علوم قرآنی را در رشته‌های مختلف فرا می‌گیرند.

وی اضافه کرد: ۱۳ مؤسسه قرآنی، ۱۱ خانه قرآن در روستاها، ۲ خانه قرآن در شهر و ۹ مرکز هم شعبه‌هایی هستند که کار آموزش قرآن را در سنین مختلف بر عهده دارند و در پایان هر دوره به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرپور اظهارکرد: قرآن‌آموزان در مؤسسات و خانه‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت، لحن، مفاهیم و تفسیر مشغول به فراگیری آموزش هستند و استقبال برای حضور در این کلاس‌ها بسیار زیاد است.

جعفرپور گفت: همه مربیان این مؤسسات و خانه‌های قرآن باید دوره‌های مختلفی ازجمله دوره تربیت معلم را سپری کرده باشند تا بتوانند آموزش‌های لازم را به قرآن‌آموزان ارائه دهند که همه این مؤسسات تحت نظارت تبلیغات اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی افزود: آشنایی بیشتر قرآن‌آموزان از سنین پایین با رشته‌های مختلف قرآنی از مهم‌ترین اهداف این مؤسسات است.

انتهای پیام/م

سه هزارو ۵۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسات قرآنی بروجرد شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.