فرمانده ناجا :

مبارزه با مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است

فرمانده ناجا گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم، مرزهای کشور توسط مرزبانان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر خود به استان کردستان با آیت الله محمد حسینی شاهرودی در شهرستان سنندج دیدار و گفتگو کرد.

 فرمانده ناجا با اشاره به امنیت مطلوب کشور تاکید کرد: این امنیت مطلوب پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری مرهون تلاش های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است، فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر می دانیم.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق، مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم، مرزهای کشور توسط مرزبانان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود.

اشتری با اشاره به امنیت مطلوب در کردستان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان افزود: با حمایت های بی دریغ حضرتعالی، روند روبه رشدی را در ماموریت های نیروی انتظامی در این استان شاهد هستیم.

آیت الله حسینی شاهرودی نیز در این دیدار، با اشاره به امنیت مطلوب استان کردستان گفت: امنیت و آرامش استان را مرهون زحمات نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی هستیم.

نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص قاچاق و پیامدهای منفی این معضل توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

 

سفر فرمانده نیروی انتظامی به کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.