آغاز محدودیت‌ های ترافیکی از امروز ۲۲ آذر در جاده‌ های مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز ۲۲ آذر در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اجرای محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز ۲۲ آذر در جاده‌های مازندران، گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۲ آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۲۵ آذر از جاده های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرجچالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ آذر و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۲۳ و ۲۴ آذر ماه  از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

انتهای پیام/ م

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز ۲۲ آذر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار