ارسال ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی نفت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی تئاتر نفت رسیده که برای نخستین دوره از برگزاری آن بسیار خوب است و جای امیدواری دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: تلاش می کنیم تا 3کشور ترکیه، آذربایجان، عراق در نخستین دوره از جشنواره ملی تئاتر نفت حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به این که هیچ رویدادی ملی در حوزه تئاتر در اهواز وجود ندارد خلا این جشنواره بسیار مشهود است و برگزاری آن می تواند تحولات خوبی را در تئاتر رقم بزند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در نخستین دوره از این جشنواره برای سال نخست از همه استان ها و گروه های حرفه ای حضور پیدا کرده اند.

وی تاکید کرد: کمک های استاندار خوزستان به این جشنواره تا کنون بسیار خوب بوده است و شرکت نفت نیز اسکان، پذیرایی و رفت و آمد 180 نفر را برعهده گرفته است و از همه نهادها ودستگاه های استان می خواهیم برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ملی کمک کنند.

وی نفت را موضوعی بین‎المللی دانست و گفت: همه کشورها با نفت ارتباط تنگاتنگی دارند و بنا بر همین اهمیت حیاتی صنعت نفت و همچنین لزوم ثبت و ضبط آثار ارزشمند هنری و ساماندهی دیدگاه‎های نو و ژرف به حقایق تاریخی و برای آگاهی و ارتباط هرچه بیشتر نسل جدید با مناطق و تاریخ معاصر ایران، این جشنواره ملی در خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تلاش برای حضور 3 کشور خارجی در جشنواره ملی نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.