استاندار هرمزگان؛

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: همه ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل استان باید تا سه ماه تعیین تکلیف شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: همه ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل هرمزگان باید تا سه ماه تعیین تکلیف شوند.

وی در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان افزود: تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز باید بر اساس قانون و لحاظ کردن منافع عمومی باشد.

استاندار هرمزگان گفت: طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی هرمزگان طرح علمی و دقیقی است که ظرفیت ها و وضعیت ساحلی استان را مشخص کرده است و از این پس باید همه فعالیت های مرتبط با دریا و ساحل در استان با توجه به این طرح باشد.

همتی افزود: این طرح با مطالعات مختلف در چهار مرحله و پس از ده سال اکنون آماده استفاده مدیران و برنامه ریزان است و اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان باید استعلامات مربوط به نوار ساحلی و دریا را با توجه به نتایج این طرح ظرف یک ماه پاسخ دهد.

دادستان بندرعباس نیز در این جلسه گفت: 246 سازه غیر مجاز در سواحل استان هرمزگان ساخته شده است که 188 مورد آن در سواحل جزایر بویژه قشم و کیش است.

سعید اسدی افزود: آلوده سازی محیط زیست، تجاوز به حریم دریا و برداشت غیر مجاز آب از دریا بویژه در صنایع غرب بندرعباس از مهم ترین تخلفات مربوط به سواحل و دریا در هرمزگان است.

انتهای پیام/ف

فرصت سه ماهه برای تعیین تکلیف ساخت و ساز های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.