رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود;

دستگیری متخلفان شکارغیرمجاز در میامی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت : متخلفان شکار غیرمجاز غیر بومی در بخش کالپوش میامی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود از دستگیری متخلفان شکارغیرمجاز اهل گنبد در میامی خبر داد و گفت : طی گزارش موثق همیاران محیط زیست از حضور تعدادی متخلف از شهرستان گنبد در یکی از آغل های دامداری روستای نام نیک بخش کالپوش میامی ماموران موظف با ورود به منطقه، در اتاقک مزرعه کشاورزی تا نزدیکی صبح مستقر شدند.


وی افزود: ساعت ۴:۳۰ روز سه شنبه علیرغم بارش برف شدید ماموران به طرف آغل مورد نظر حرکت کردند که با ملحق شدن عوامل پاسگاه نیروی انتظامی کالپوش در فاصله ۵۰۰متری آغل خودرو را رها و مسیر پیاده طی شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود با بیان اینکه سلاح های کشف شده از متخلفان شکارغیرمجاز ساچمه زنی بودند، ابراز داشت: بعد از روشن شدن هوا و ورود به داخل آغل پنج قبضه سلاح غیر مجاز به همراه ۱۰۸ تیر فشنگ ساچمه، یک قبضه سلاح مجاز، لاشه یک قطعه کبک و سه قطعه کبک زنده از متخلفان کشف و پرونده آن ها تحویل مراجع قضایی میامی شد.


قربانلو تاکید کرد: از جوامع بومی و محلی و طبیعت دوستان تقاضا داریم چنانچه در منطقه سکونت خود متوجه رد یا نشانی از حضور شکارچیان غیرمجاز شدند بلافاصله مراتب را به محیط زیست شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن رسیدگی شود.


انتهای پیام / ه


متخلفان شکار غیرمجاز غیر بومی در کالپوش دستگیر شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.