"بندرعباس" میزبان ششمین همایش کریمه اهل بیت(س)

مسئول دبیرخانه "کانون‌های فرهنگی هنری مساجد" هرمزگان از برگزاری ششمین همایش کریمه اهل بیت (س) در بندرعباس خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حجت الاسلام احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری ششمین همایش کریمه اهل بیت(س) در بندرعباس خبرداد.

وی گفت: این همایش هشتم دی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان افزود: این همایش از پنج سال قبل تاکنون به صورت مستمر همراه با پیام مراجع عظام تقلید، حضور شخصیت های برجسته کشوری، خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در راستای معرفی هرچه بیشتر شخصیت این بانوی جلیل القدر و سیره آن بزرگوار به ویژه در حوزه ولایت پذیری و دفاع از ولایت در بندرعباس برگزار می شود.

حجت الاسلام پهلوانی گفت: در همایش کریمه اهل بیت(س) از خانواده های معظم شهدای شیعه و اهل سنت دوران دفاع مقدس، شهدای انقلاب و مدافع حرم و فعالان و خادمین فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) تجلیل خواهد شد.

وی افزود:همزمان با برگزاری این همایش، استان هرمزگان همه ساله میزبان کاروان سفیران کریمه متشکل از یک نفر روحانی، یک نفر مداح، دو خادم به همراه پرچم بارگاه مطهر و نذورات متبرک بوده که مورد استقبال آحاد مردم در شهرها، بخش ها و روستاهای اقصی نقاط استان قرار گرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت و قالب های زیبای هنری برای معرفی معارف و سیره اهل بیت(ع)، گفت: برگزاری سوگواره شعر اخت الرضا با خروجی چاپ و انتشار یک جلد کتاب مشتمل بر بیش از 70 قطعه شعر یکی از دستاوردهای همایش کریمه اهل بیت(س) است.

انتهای پیام/ف

 ششمین همایش کریمه اهل بیت(س)در بندرعباس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.