فالو کردن هشتگ؛ قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را از حالت آزمایشی خارج کرد و به طور رسمی در اختیار عموم کاربران قرار داد.

فالو کردن هشتگ؛ قابلیت جدید اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش خبری منتشر شد که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت دنبال کردن هشتگ ها است. آنطور که به نظر می رسد آزمایش اینستاگرام نتیجه مثبت داشته و حالا این قابلیت به طور رسمی در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

با قابلیت دنبال کردن هشتگ ها می توانید همانند حساب های کاربری افراد آن ها را دنبال کنید و از آخرین پست هایی که با آن هشتگ منتشر شده با خبر شوید. بر این اساس اگر به دنبال تصاویر منتشر شده با یک عنوان و موضوع خاص هستید می توانید با دنبال کردن هشتگ مربوطه در لحظه تصاویر مورد نظر را مشاهده کنید.

به گفته اینستاگرام، دنبال کردن یک هشتگ فقط بهترین و پر بازدیدترین پست های مرتبط به آن را برایتان به نمایش در می آورد، بنابراین لازم نیست که بابت شلوغ شدن و به هم ریختن فید کاربری تان نگران باشید. همچنین اگر حساب کاربری تان خصوصی است ، فقط دنبال کنندگان شما میفهمند که چه هشتگ هایی را دنبال می کنید.

فالو کردن هشتگ؛ قابلیت جدید اینستاگرام

فالو کردن هشتگ؛ قابلیت جدید اینستاگرام

انتهای پیام/

دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۱:۵۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
سلام من اینیستاگراممو اپدیت کردم ولی از صبح باز میکنم بالا نمیاد ارور میده اگه میشه یکی جواب بده ممنون?پاک کردم تا دوباره برم تو اکانت خودم دیگه اونم نمیادش ولی قبل اینکه اپدیت کنم هیچ مشکلی نداشتم
آخرین اخبار