چاقو دسته خودش را می‌برد/ قسم داعش برای ریختن خون ترامپ و نتانیاهو + فیلم

در آخرین پوستری که داعش منتشر کرد تصویر نتانیاهو و ترامپ در مقابل مسجدالاقصی دیده می‌شود که طی آن داعش برای ریختن خونشان قسم خورده است.

چاقو دسته خودش را می‌برد/ قسم داعش برای ریختن خون ترامپ و نتانیاهو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش به تازگی پوستری از تصویر ترامپ و نتانیاهو در حالیکه در مقابل مسجدالاقصی زانو زده‌اند منتشر کرده و تهدید کرد خون آنها را خواهد ریخت. 

طی پوستری که به تازگی توسط نیروهای تکفیری منتشر شد، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید به مرگ شدند. داعش طی پیامی درخصوص این پوستر گفت هم قسم شده‌ایم تا گردن شما را شکسته و خونتان را بریزیم. جالب است که این پوستر پس از حمله تروریستی در ایستگاه مترو در نیویورک منتشر شده است. 

داعش پدیده شومی که مدتها با جنایت‌های خود آرامش را از چشم جهانیان ربود و خواب بر همگان حرام کرد، دست پرورده آمریکا و اسرائیل است. این آمریکا و اسرائیل بودند که با پرورش و تغذیه فکری و تسلیحاتی داعش، قلمرو داعش را هرچه گسترده‌تر کردند، شاید در آن زمان  هرگز تصور نمی‌کردند روزی ماری که در آستین می‌پرورند خودشان را نیش بزند. 

حمله تروریستی اخیر در نیویورک با وجود اینکه باز هم افراد بی‌گناه بسیاری را قربانی کرد، اما با خود پیامی را داشت و آن اینکه تصور و خیال خام امثال ترامپ و نتانیاهو را برای تعرض به خاک همسایگان و اعمال فشار بر کشورهای ضعیف را هر چه بیشتر آشکار کرد و دست آنها را برای جهانیان رو کرد. 

پوستر اخیر داعش خود گویای هزار کلام است. این تصویر نشان داد که گاهی هم چاقو دسته خودش را می‌برد. 

در ادامه ویدئویی در این خصوص ارائه شده است. در ویدئویی که داعش در ارتباط با این پوستر منتشر کرد، سخنگوی داعش با معرفی خود به عنوان نماینده گروه هکر وابسته به داعش، از برنامه‌های آتی داعش گفت و افزود یکی از هدف‌ها هک سایت‌های امنیتی، سایت ارتش، وزارت‌ خانه‌ها و شرکت‌های مطرح برای ایجاد جنگ سایبری جهانی است. هدف دیگر که در راس قرار دارد نابودی آمریکا است. او با اشاره به روز سیاه که درتاریخ 8/12/2017 رخ داد، خطاب به دولت آمریکا، آنها را تهدید به تکرار این روز در آینده کرد. روزی که به مراتب بدتر و وحشتناک‌تر خواهدبود.

انتهای پیام/

خط و نشان داعش برای نابودی ترامپ و آمریکا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۶:۳۵ ۰۲ دی ۱۳۹۶
ميگم شما داعشها چرا اينقدر خالي ميبنديد گمونم امريكا واسراييل از شما نا اميد شدن وحمايتهاشونو محدود كردن كم كم تاريخ اعتبارتان بپايان ميرسد وميشويد تفاله اما اگر اين دو را بكشيد تنها كارمثبتي است كه انجام داده ايد
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۶:۳۵ ۰۲ دی ۱۳۹۶
ميگم شما داعشها چرا اينقدر خالي ميبنديد گمونم امريكا واسراييل از شما نا اميد شدن وحمايتهاشونو محدود كردن كم كم تاريخ اعتبارتان بپايان ميرسد وميشويد تفاله اما اگر اين دو را بكشيد تنها كارمثبتي است كه انجام داده ايد