انتقال یک هزار و 382 خودرو متخلف به پارکینگ در استان ایلام

رئیس پلیس راه ایلام گفت: یک هزار و 382 خودرو رانندگان متخلف در استان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

انتقال یک هزار و 382 خودرو متخلف به پارکینگ در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده بیان کرد: طی مدت یاد شده همچنین گواهینامه 255 راننده متخلف به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز و نقض مکرر قوانین و مقررات رانندگی ضبط شده است.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه میزان تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری استان 12 درصد کاهش یافته است ولی با افزایش سه درصدی مصدومان این حوادث رانندگی روبرو بوده ایم.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: بیشترین تخلف رانندگان در جاده های برون شهری استان ناشی از سرعت غیر مجاز بوده است که به همین دلیل نیز رانندگان از کنترل وسیله نقلیه خود ناتوان بوده و منجر به حوادث ناگوار و منجر به فوتی نیز شده است.

سرهنگ همتی زاده یادآورشد: پرتردد ترین مسیر ارتباطی در استان ایلام جاده ایلام به مهران بوده و بیشترین حوادث رانندگی نیز در این مسیر 85 کیلومتری روی داده است.

وی از شناسایی 26 نقطه حادثه خیز در جاده های ارتباطی استان خبر داد و یادآورشد: بیشتر این نقاط در مسیرهای منتهی به شهرستان های دره شهر و آبدانان قرار دارند.

هم اینک بیش از 120 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک قرار دارد.

انتهای پیام/ د

انتقال خودرو های متخلف به پارکینگ در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.