انجام هماهنگی‌ها برای انتقال پیکر جانباختگان واژگونی اتوبوس

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از انجام هماهنگی لازم به منظور انتقال پیکر جانباختگان واژگونی اتوبوس راهیان نور به استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان وی بیان داشت: بلافاصله بعد از این واقعه تأسف بار تمامی ارگان های مربوطه در صحنه حضور داشتند و مصدومان را به بیمارستان های گلستان و بقایی منتقل کردند.

وی افزود: آنهایی که نیازمند درمان سرپایی و یا دارای جراحات سطحی بودند به بیمارستان بقایی منتقل شدند؛ در بازدیدی که از این افراد داشتیم مشخص شد که درمان آن ها انجام شده و به زودی هم مرخص می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان داشت: محل اسکان برای همه افراد در خانه معلم و اردوگاه ها معین شده است؛ مجموعه های دیگر به ویژه سپاه آمادگی کامل خود را برای اسکان آن ها اعلام کرده و دانش آموزانی که به صورت سرپایی مداوا شدند نیز به زودی به این اماکن منتقل خواهند شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه سایر سرنشینان و همراهان نیز اسکان داده شده اند، بیان کرد: حدود ۱۴ نفر در بیماستان گلستان حضور داشتند که اکثر آن ها به صورت سرپایی باید مداوا شوند. اما حدود 4 نفری که نیاز به بستری شدن داشته و یا دارای شکستگی هستند، نیز بستری می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ارتباط با وجود نیروهای همراه دانش آموزان نیز یادآور شد: نیروهای خود آموزش و پرورش همراه دانش آموزان بودند و اکنون هم بالای سر آن ها حضور دارند.

حسین زاده گفت: متأسفانه در این سانحه 4 نفر فوتی داشتیم که دو نفر آن ها دانش آموز، یک نفر معلم و یک نفر دیگر هم راوی بود؛ تلاش می شود پیکر این جانباختگان فردا بعد از حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز منتقل شود.

انتهای پیام/م

انتقال پیکر جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور به البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.