لزوم بسترسازی در فضای مجازی برای مقابله با فتنه‌ها

رئیس ستاد نهم دی در چهارمحال و بختیاری، بر لزوم بسترسازی برای مقابله با فتنه‌های دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد.

لزوم بسترسازی در فضای مجازی برای مقابله با فتنه‌هابه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی گفت: جوانان و افسران جنگ نرم باید برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش و بسترسازی کنند.

وی با اشاره به ابعاد پیدا و پنهان فتنه‌های مختلف دشمن و از جمله فتنه سال ۸۸ افزود: ۹ دی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد بصیرت نافذ و تبعیت محض از ولایت‌فقیه، چگونه فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه حماسه ۹ دی باعث نمایش عظمت و عزت ایران شد اضافه کرد: مردم ولایتمدار این استان با حضور و تظاهرات پرشور خود علیه فتنه در روز هشتم دی‌ماه ۸۸ و یک روز زودتر از سایر نقاط کشور، ثابت کردند از برخی خواص، بصیرترند و مسائل را بهتر تشخیص می‌دهند و در لحظه نیاز، اقدام مناسب را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

گرجی تأکید کرد: حضور خودجوش مردم در اتمام‌حجت با فتنه‌گران و زدن مهر باطل بر آنان، تصاویر زیبایی از باور و اعتقاد مردم به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه هشتمین سالگرد حماسه ۹ دی در ب‌واسطه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس و فلسطین اشغالی و اظهارات برخی عناصر فتنه‌گر برای نجات فتنه‌گران، از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است گفت: بر همین اساس باید بزرگداشت این حماسه در نهایت عظمت و شکوه برگزار شود تا باعث وحدت نیرو‌های مؤمن و انقلابی در مقابله با فتنه‌های دشمنان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه فتنه نباید اکتفا به‌روز نهم دی‌ماه و صرفاً یک برنامه خاص کرد بلکه می‌بایست همواره برای شناساندن ابعاد فتنه و آگاه‌سازی عموم مردم تلاش کرد.

گرجی یادآور شد: ویژه‎برنامه‌های بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز حماسه ۹ دی، برای پنجمین سال متوالی و همزمان با سراسر کشور، از سوم تا نهم دی ماه ۹۶ در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ ویژه‌برنامه سالروز حماسه نهم دی‌ماه، با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان برگزار خواهد شد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش

۹ دی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.