15 مهد کودک جدید در ایلام مجوز فعالیت دریافت کردند

کارشناس، مسئول دفتر کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی ایلام گفت: امسال مجوز صدور 15 مهد کودک جدید در مناطق روستایی و شهری استان صادر شده است.

15 مهد کودک جدید در ایلام مجوز فعالیت دریافت کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛آیت گوهری بیان کرد: بر اساس نیازسنجی انجام گرفته در شهرستان های مختلف استان در کمیته تخصصی امور مهدهای کودک از طریق اعلام فراخوان درخواست های دریافت شده بررسی و افرادیکه بالاترین امتیار را داشتند، این مجوز را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه نیازسنجی های انجام گرفته برای احداث مهد کودک در محله های پر تراکم بوده، اظهارکرد: این افراد موافقت نامه اصولی و مجوز فعالیت را دریافت کرده اند.

به گفته وی، اکنون 321 مهد کودک شهری و روستایی در مناطق مختلف استان فعال است که با احتساب مهدهای جدید شمار آنها به 336 مرکز افزایش خواهد یافت.

گوهری طرح تامین یک وعده غذای گرم ویژه کودکان روستایی و مناطق حاشیه شهرها و محروم در مهدهای کودک را از طرح های حمایتی بهزیستی از مهدها عنوان کرد و افزود: این طرح امسال با اعتبار 15 میلیارد ریال در 200 مهد کودک اجرا می شود و پنج روز در طول هفته غذای گرم به کودکان این مهدها با حمایت مالی بهزیستی داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح تامین یک وعده غذای گرم با هدف پیشگیری از سوء تغذیه کودکان محروم از مهرماه به مدت 100 روز در روستا مهدها و مهدهای حاشیه شهری و محروم استان ایلام اجرا خواهد شد.

کارشناس، مسئول دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک استان بصورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت دارند، اجرای طرح کمک به پرداخت شهریه کودکان نیازمند و توسعه و تجهیز مهدهای کودک مناطق محروم را از دیگر طرح های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک برشمرد.

بیش از 11 هزار کودک ایلام در مهدهای کودک نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ د

مجوز فعالیت 15 مهدکودک در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.