آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه رانندگی سوسنگرد اعلام شد+اسامی مصدومان و فوتی ها

رییس بیمارستان گلستان اهواز آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه دیده استان البرز در جاده سوسنگرد در غرب خوزستان را اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر محمد علی شیخی، رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان البرز در ساعت 17:45 سه شنبه در کمربندی سوسنگرد و به دلیل انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یک دستگاه نیسان رخ داد.

وی بیان داشت: از 14 نفر مصدوم ارجاع داده شده در اول حادثه به بیمارستان گلستان اهواز، هم اکنون 5 نفر در این بیمارستان بستری هستند و 9 تن دیگر مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: داوود سردشتی، بهنوش توده خرفی، حدیث روزبان در اورژانس بیمارستان گلستان اهواز و زهرا امام قلی و فرهانه توده روستا در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

شیخی، اسامی مصدومان که به این بیمارستان اعزام شده بودند را زهرا امام قلی، افشین حمادی، حدیث روزبان، بهنوش توده خرفی، داود سردشتی، محمد ابوالقاسمی، مریم مالکی، سمیه حنیفی، زهرا شکری، ثریا حسینی، فاطمه شهبازی، فرهانه توده روستا، واعظه کشاورزی و فاطمه شماخی اعلام کرد که برخی از آن ها به بیمارستان بقایی منتقل شدند.

یک مقام مسئول در بیمارستان شهید بقایی اهواز اظهار داشت: 34 نفر به بیمارستان بقایی اهواز اعزام شدند که وضعیت مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه تنها راننده نیسان در بخش آی سی یو این بیمارستان اذعان کرد: این مصدومان در حال درمان هستند و آسیب ها از ناحیه دست، پا و گردن بوده است.

سعید رضوانی نیا، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان سه شنبه شب اسامی 4 کشته سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزی در سوسنگرد را زهرا صابری، سکینه بیانی، فائزه دریادار، فتح اله سامانی پور اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اعلام آخرین وضعیت دانش آموزان سانحه رانندگی سوسنگرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.