با حضور وزیر بهداشت؛

کلنگ زنی ۲ مرکز درمانی در منطقه زلزله زده سرپلذهاب/ تلاش خیرین برای ساخت مراکز بهداشتی

با حضور وزیر بهداشت و تنی چند از هنرمندان و خیرین کشور، کلنگ احداث ۲ مرکز درمانی در منطقه زلزله زده سرپلذهاب به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در بدو ورود به کرمانشاه گفت: هدف از این سفر همراهی خیرین، ورزشکاران و هنرمندان کشور است که در راه خیر قدم برداشته اند.

وزیر بهداشت ادامه داد: هموطنان نوع دوست کشور قصد دارند تا با کمک های خیرخواهانه خود خانه های بهداشت، بیمارستان ها و مراکز جامع خدمات سلامت در مناطق زلزله زده کرمانشاه برپا کنند و در جلسه ای که خواهیم داشت، درمورد جزییات آنها تعیین تکلیف می شود.

کلنگ  زنی ۲ مرکز درمانی در منطقه زلزله زده سرپلذهاب/ تلاش خیرین برای ساخت مراکز بهداشتی

کلنگ ۲ مرکز درمانی در منطقه زلزله زده سرپلذهاب به زمین زده شد

وزیر بهداشت پس از ورود به کرمانشاه به همراه کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور و جمعی از خیرین، هنرمندان و ورزشکاران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر کرد و در این سفر به همراه تیمی از خیرین و هنرمندان از مناطق زلزله زده بازدید به عمل آورد.

وی در بازگشت از مناطق زلزله زده در جلسه‌ای در کرمانشاه با حضور خیرین و هنرمندان و ورزشکاران و مسئولان استان شرکت می کند و تفاهم نامه ساخت ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی، هشت خانه پزشک و دو فاز بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب امضا می‌شود.

در این تفاهم نامه ها که به امضای وزیر بهداشت و خیرین سلامت می‌رسد، مشخص می‌شود که هر فرد خیر ساخت کدام مرکز بهداشتی و درمانی را برای ساخت برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار