جمع آوری بیش از سه هزارعدد قلیان در همدان

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 500 عدد قلیان از اماکن توریستی، تفریحی و‌ فضای باز جمع‌آوری شده است.

جمع آوری بیش از سه هزارعدد قلیان در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نوروزی مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای جمع آوری قلیان از فضاهای سبز٬ پارک ها و سایر مکان هایی که متولی آن شهرداری است، نیازمند مداخله و ‌همکاری بیشتر شهرداری هستیم.

وی اظهار داشت: درجمع آوری قلیان از اماکن عمومی مسقف٬ رستوران ها و سفره‌ خانه ها وضعیت خوبی داریم ‌و اداره اماکن همکاری و‌ هماهنگی خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: گشت های مشترک با همراهی عوامل نیروی انتظامی و‌ شهرداری در پارک ها و‌ فضای سبز نیز انجام می شود با این وجود از شهرداری می‌خواهیم با جدیت بیشتری کار را دنبال کند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و‌ حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: متولی پارک ها٬ گنجنامه٬ فضاهای سبز و‌ بیشتر اماکن تفریحی ، شهرداری است بنابراین برای ریشه‌کنی قلیان از همدان نیازمند برخورد جدی‌تر شهرداری هستیم.

نوروزی درباره شگرد جدید عرضه کنندگان قلیان گفت: عرضه کنندگان قلیان اقدام به چاپ تراکت هایی همراه با شماره تماس خود می‌کنند و از متقاضیان می‌خواهند تا تنها با گرفتن یک شماره قلیان را در محل حضور خود تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: با همکاری دادستان شهرستان همدان شماره تماس عرضه کنندگان قلیان پیگیری شد تا با آنها برخورد قانونی شود.

وی خاطرنشان کرد: قلیان متناسب با تقاضای آن است بنابراین اگر مردم نسبت به آسیب های قلیان آگاه باشند و از آن دوری کنند بدون شک شاهد شهری پاک‌ و ‌بدون دود قلیان خواهیم‌ بود.

انتهای پیام/ج


جمع آوری قلیان در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار