آغاز بازگشت بمب‌افکن‌های راهبردی ‹‹تو-۲۲›› روسیه به پایگاه‌های دائمی‌شان در اوستای جنوبی

وزارت دفاع روسیه از آغاز بازگشت بمب‌افکن‌های راهبردی ‹‹تو-۲۲›› این کشور از سوریه به پایگاه‌های دائمی‌شان در خاک روسیه خبر داد.

آغاز بازگشت بمب‌افکن‌های راهبردی ‹‹تو-۲۲›› روسیه به پایگاه‌های دائمی‌شان در اوستای جنوبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد بازگشت بمب افکن های راهبردی و دور پرواز ‹‹تو -22›› روسیه به خاک این کشور آغاز شده است و این بمب افکن ها در پایگاه نظامی اوستیای شمالی در منطقه ایرکوتسک مستقر خواهند شد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد بمب‌افکن‌های راهبردی ‹‹تو - 22›› پس از انجام موفق ماموریتشان در انهدام اهداف و مواضع تروریست ها در خاک سوریه، به پایگاه های دائمی خود در اوستای جنوبی برمی گردند.

ستاد کل ارتش روسیه به تازگی در بیانیه ای از آزادسازی همه اراضی تحت اشغال عناصر وهابی صهیونیستی داعش در سوریه خبر داده بود.

ستاد کل ارتش روسیه افزود یگان های ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی جنگنده های روسیه توانستند همه روستاهاو شهرک های در شرق رود فرات در استان دیرالزور را از حضور تروریست های وهابی صهیونیستی داعش پاکسازی کنند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز روز دوشنبه در سفر غیرمنتظره‌ای به سوریه از پایگاه نظامی حمیمیم روسیه بازدید و با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

پوتین در دیدار با بشار اسد از آغاز خروج نظامیان روسیه مستقر در سوریه خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

پایان ماموریت جنگنده‌های روسیه در سوریه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مرگبر داعش
مرگبر اسرائیل
مرگبر امریکا
آخرین اخبار