ورزشکار مرندی مقام سوم جهانی پرورش اندام را کسب کرد

ورزشکار مرندی، موفق به کسب مقام سوم رشته پرورش اندام بادی کلاسیک در مسابقات جهانی 2017 دبی شد.

ورزشکار مرندی مقام سوم جهانی پرورش اندام را کسب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهزاد راستی ورزشکار مرندی گفت: مسابقات جهانی ماسل شو در رشته پرورش اندام بادی کلاسیک روزهای 18 تا 19 آذرماه امسال به میزبانی دبی برگزار شد و من در دسته پنجم وزن 88کیلوگرم موفق به کسب رتبه سوم در این دوره از مسابقات شدم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات هر سال در یک کشور برگزار می شود، ادامه داد: در کل 216 ورزشکار از کشورهای گوناگون و 44 ورزشکار از جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف و 120 ورزشکار نیز در رشته بادی کلاسیک در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

راستی با اشاره به اینکه 12 سال است در این رشته فعالیت می کنم، افزود: با هزینه شخصی در این دوره از مسابقات شرکت کردم و با توجه به پرهزینه بودن این رشته، تنها در یک ماه منتهی به مسابقات جهانی 200 میلیون ریال هزینه کردم.

وی با بیان اینکه 16 باشگاه پرورش اندام در شهر مرند فعالیت می کنند، اظهار کرد: متاسفانه اداره تربیت بدنی هیچ گونه حمایتی از این رشته ندارد و اگر مسابقاتی نیز بین فعالان این رشته برگزار می شود، با هزینه شخصی افراد است.

راستی خاطرنشان کرد: مسابقات قوی ترین مردان شمال غرب کشور که سال گذشته به میزبانی شهر مرند برگزار شد، با هزینه شخصی اعضای این هیات ورزشی محقق شد و هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفت.

وی با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در شهرستان مرند گفت: این رشته چه در سطح ملی و چه استانی و شهرستانی وضعیت خوبی ندارد و از هیات ورزشی پرورش اندام حمایتی نمی شود.

راستی با بیان اینکه ما هیچ انتظار مادی از مسئولان نداریم،ابراز کرد: انتظار داریم مسئولان از قهرمانان این رشته ورزشی حمایت کنند، در بدو ورود به فرودگاه تبریز به جز مهدی علیپور، محمدتقی طهماسب پور و محمد بخشی از اعضای شورای اسلامی شهر مرند و رئیس هیات پرورش اندام این شهر، هیچ کدام از مسئولان در فرودگاه حضور نداشتند.

بهزاد راستی متولد 1367 در شهر مرند، قهرمانی 6 دوره پیاپی در مسابقات پرورش اندام شمال غرب کشور را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/ش

کسب مقام سوم ورزشکار مرندی درمسابقات جهانی 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار