بخشش قاتل پس از ۸ سال در گرگان

زندانی محکوم به قصاص پس از ۸ سال در گرگان بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ جعفری  معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از بخشش یکی از محکومین به قصاص پس از هشت سال در گرگان خبر داد و گفت: با بزرگواری و گذشت اولیای دم ، این ششمین مورد بخشش طی سال ۹۶در شعبه ویژه صلحی زندان شورای حل اختلاف گرگان است.

وی گفت: پس از بررسی پرونده و به درخواست اولیای دم حکم قصاص این فرد صادر و پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور ، مقدمات اجرای حکم فراهم شده بود.

جعفری افزود: با پیگیری‎های انجام شده از سوی اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی ویژه زندان گرگان، پس از مشاهده آثار ندامت از سوی زندانی یاد شده و سعی و در جبران مافات، طی چندین مرحله دعوت از اولیای دم و معتمدین و ریش سفیدان محلی، رضایت شکات حاصل شد و اولیای دم از قصاص وی صرف نظر کردند.

 رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان اضافه کرد: وی، ششمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون در شعبه ویژه صلحی شورای حل اختلاف زندان گرگان، اولیای دم با بخشش خود، زندگی دوباره به او بخشیدند.

احمد جعفری افزود: این زندانی ۸ سال قبل به عنوان مسافر سوار خودروی مقتول شده بود که پس از مشاجره بر سر پرداخت کرایه مقتول را به قتل رساند و خودروی وی را به سرقت برد.

 گفتنی است: سال گذشته نیز۱۳۲زندانی جرائم غیرعمد آزاد و ۷زندانی محکوم به قصاص با گذشت شاکیان و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف استان از طناب دار رهایی یافتند.


انتهای پیام/ح

 

بخشش زندانی محکوم به قتل در گلستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.