برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی شبهه‌شناسی و گفتمان دینی

کارگاه آموزشی تخصصی شبهه‌شناسی و گفتمان دینی روحانیون اهل سنت و تشیع در سنندج برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله‌مرادی دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر كردستان صبح امروز در کارگاه آموزشی تخصصی شبهه‌شناسی و گفتمان دینی روحانیون اهل سنت و تشیع و برقراری ارتباط با نسل سوم و چهارم انقلاب در سنندج گفت: در این برهه زمانی شاهد توطئه‌های گسترده دشمنان هستیم و امروز استکبار و صهیونیست به خود اجازه داده است که به قبله اول مسلمین تعدی کند.

وی افزود: همه هجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی که مدعی دفاع از فلسطین و مظلومین دنیاست و اگر بخواهیم در برابر این تهدیدات ایستادگی کنیم باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج نماییم.

 الله‌مرادی خاطرنشان کرد: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد فرهنگی اقدام به کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی ویژه افراد تاثیرگذار در جامعه خواهیم کرد.

وی افزود: در این دوره تخصصی دو برنامه عمومی و چهار کارگاه تخصصی خواهیم داشت و اساتید مجرب دانشگاهی استان در این کارگاه‌ها حول محور روش‌شناسی پاسخگویی به شبهات دینی، برقراری ارتباط مؤثر، تهدیدات دینی و مذهبی رسانه و فضای‌مجازی و مخاطب‌شناسی مطالبی را تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام/  د م

امر به معروف و نهی از منکر راهی برای مقابله با تهدیدات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.