برگزاری نخستین یادواره شهدای 23 آذر 57 خوانسار

نخستین یادواره 3 شهید 23 آذر ماه سال 57 که در تظاهرات ضد حکومتی در خوانسار به شهادت رسیدند در دبیرستان شاه‌کرمی خوانسار برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حسین رجایی  امروز در نخستین یادواره 3 شهید والامقام 23 آذر ماه (مصادف با 13 محرم) سال 57 که در تظاهرات ضدحکومتی در خوانسار به شهادت رسیدند، اظهار داشت: یجاهدون فی سبیل‌الله به معنای همیشه در مقابل کفار ایستادگی کردن است و شهدای مدافع حرم از جمله مجاهدان فی‌سبیل الله هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم نه انقلاب و نه امام خمینی(ره) را دیدند اما بر مبنای وظیفه دینی و انقلابی تا فرسنگ‌ها دورتر از خاک کشور در مقابله با کفار برای مبارزه رفتند.

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله علوی خوانسار با بیان اینکه عمل به وصیت نامه شهدا وظیفه همه اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است، گفت: شهیدان کسانی بودند که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید خوانساری که در راه مقابله به حکومت طاغوت به شهادت رسیدند، گفت: به گفته امام خمینی شهیدان یک شب راه صد ساله را طی کردند.

علوی با اشاره به اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید به پیروزی رسیده و نباید از سرزنش هیچ سرزنش کننده‌ای هراس داشت، گفت: نسل جوان امروز انقلاب به تأسی از شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به قیام با کفار برخاستند که نمونه بارز آن شهید محسن حججی است.

وی تأکید کرد: نسل جوان امروز را باید در مقابله با ابزار جنگ نرم دشمنان مجهز کنیم زیرا دشمن از طریق جنگ نرم وارد صحنه نبرد شده است و از برنامه‌های مختلفی برای از بین بردن اعتقادات و باورهای جوانان استفاده می‌کند.

گفتنی است امروز نخستین یادواره 3 شهید والامقام 23 آذر ماه (مصادف با 13 محرم) سال 57 که در تظاهرات ضد حکومتی در خوانسار به شهادت رسیدند در دبیرستان شاه‌کرمی خوانسار با حضور فرماندار و مسؤولان آموزش و پرورش برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین یادواره شهدای 23 آذر 57 خوانسار برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.