اعزام کاروان دانشجویان استان مرکزی به اردوی امام شناسی

۲۶۰ دانشجوی استان مرکزی برای شناخت بیشتر امام خمینی (ره) به اردوی امام شناسی اعزام شدند.

تعداد ۲۶۰ دانشجوی دختراستان مرکزی با ۶ دستگاه اتوبوس برای شناخت بیشتر امام خمینی (ره) به اردوی سه روزه امام شناسی اعزام شدند.


حجت الاسلام ایمانی مقدم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:این دانشجویان که از ۴ دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اراک، دانشگاه آزاد خمین و دانشگاه اراک هستند از اراک به سمت خمین حرکت کرده وامروز در روز اول در خمین ضمن بازدید از بیت تاریخی امام خمینی با دوران طفولیت امام خمینی (ره) وشرایط زندگی امام خمینی آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام ایمانی روز پنج شنبه در روز دوم دانشجویان به سمت قم حرکت کرده و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) بیت تاریخی امام در شهر را هم مورد بازدید قرار داده و ضمن آشنایی با اهداف امام (ره) با انقلاب و چرایی وقوع انقلاب آشنا می‌شوند.

وی اضافه کرد دانشجویان دختر بعد از قم به مرقد مطهر امام در تهران رفته و وصیت نامه امام و توصیه آن حضرت به جامعه دانشگاهی را مرور می‌کنند و صبح جمعه روز سوم با حضور در موزه عبرت با جنایات رژیم ستم شاهی آشنا می‌شوندو ظهر جمعه هم در جماران با حضور در بیت امام خمینی با آرمان‌های امام خمینی درباره حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه و شیوه حکومت داری امام آشنا می‌شوند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی ادامه داد: در تمام دوران اردو اساتید امام شناسی دانشجویان را همراهی کرده و توضیحات لازم را در باره امام خمینی (ره) به دانشجویان ارائه داده و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام / ج

کاروان دانشجویی استان مرکزی راهی خمین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.