اجرای طرح جامع نظام مالیاتی در سراسر کشور

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اجرای کامل طرح جامع نظام مالیاتی به عنوان یک پروژه بزرگ نیازمند فرصت و پذیرش هزینه‌های تکامل تدریجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی خانی مدیر اجرایی طرح جامع مالیاتی در جمع کارکنان اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمداظهار داشت: سازمان امورمالیاتی در شرایط فعلی به عنوان نبض اقتصادی کشور از نقش تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی کشور برخوردار است.

وی عنوان کرد: سازمان امور مالیاتی یک دستگاه متوقف و راکد نیست بلکه یک سازمان بزرگ اقتصادی تخصصی با تنوع فعالیت‌ها وفراینده‌ها با بهره گیری از رویکردهای نوین وفناوری اطلاعات درحال تکامل بوده و بلوغ فکری و فراینده‌ای آن هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی با سیاست‌ها و روش‌های مدرن در حال مهاجرت از فرآیندهای سنتی به مدرن است تصریح کرد: اجرای کامل طرح جامع نظام مالیاتی به عنوان یک پروژه بزرگ چند وجهی با ابعاد آموزشی، پژوهشی، نیروی انسانی، امکانات سخت افزاری ونرم افزاری نیازمند فرصت و پذیرش هزینه‌های تکامل تدریجی است.

خانی به وجود پایگاه اطلاعات مودیان و ثبت فعالیت‌های اقتصادی مودیان، صاحبان ثروت ودرآمد اشاره کرد و افزود: درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ایجاد سامانه‌های هوشمند کارهای خوبی انجام گرفته و تکامل این ظرفیت نرم افزاری دراولویت مدیران سازمان امور مالیاتی است.

وی افزایش درآمد‌ها، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم را از اهداف اجرای طرح اصلاح نظام مالیاتی دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح باتوجه به پیامدهای مطلوب اقتصادی ان در شرایط کنونی باتوجه به نوسان قیمت نفت و تحریم‌ها و دیگر مشکلات اقتصادی مورد حمایت قاطع دولت، بخش‌های غیردولتی وحتی دستگاه‌های قضایی و نظارتی بوده و این فرصت بزرگی برای رشد سریع سازمان است.

خانی با بیان اینکه افزایش اطلاعات مورد نیاز مودیان سازمان در دست اقدام است، ابراز کرد: ایجاد بستر خوب فضای ارتباطی هوشمند و تسهیل گرایانه برای کمک به تسهیل کار کارکنان و افزایش رضایتمندی مودیان از برنامه‌های سازمان امورمالیاتی بویژه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

انتهای پیام/ش

طرح جامع نظام مالیاتی به طور کامل در سراسر کشور اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.