نماينده ولي‌فقيه در استان كردستان ؛

دین تدبیر امور در تمامی زمینه‌ها است

نماينده ولي‌فقيه در استان كردستان گفت: دین تدبیر امور در تمامی زمینه‌هاست و دشمنان با تمام توان می‌کوشند که دین و آموزه‌های دینی را از جامعه بشری حذف کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماينده ولي‌فقيه در استان كردستان امروز در کارگاه تخصصی شبهه‌شناسی و گفتمان دینی ویژه روحانیون اهل سنت و اهل تشیع استان در سنندج گفت: جبهه استکبار پس از شکست در توطئه داعش و توطئه ناتو عربی و تجزیه منطقه اقدام به انتقال سفارت به بیت‌المقدس نمود که این امر نشان از عجز و درماندگی آنان در برابر جبهه مقاومت است.

شاهرودی افزود: دین تدبیر امور در تمامی زمینه‌هاست و دشمنان با تمام توان می‌کوشند که دین و آموزه‌های دینی را از جامعه بشری حذف کنند 

وی افزود: باید بدانیم که دشمنان هیچوقت دست از توطئه‌افکنی بر نخواهند داشت لذا دستورالعمل اجرایی در برابر توطئه‌های استکبار را از قرآن و آموزه‌های قرآنی بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام انتقال یافته است و همه مسلمانان حتی مردم فلسطین این رژیم جعلی را اصلا به رسمیت نمی‌شناسند و برای این رژیم وجود خارجی قائل نیستند.

شاهرودی افزود: به فضل الهی جبهه حق روز به روز در حال تقویت است و توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و این نشان از حقانیت اسلام و آموزه‌های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید در تمامی ابعاد زندگی خویش سیره رسول‌الله(ص) را مدنظر داشته‌باشیم و آموزه‌های قرآنی را به عنوان برنامه اجرایی در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی در نظر بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: دشمنان با ایجاد تفرقه برای پیشبرد امور و اهداف خویش تلاش می‌کنند و تنها راهکار مقابله با این توطئه باید وحدت و انسجام امت اسلامی را تقویت نماییم.

انتهای پیام/ د م

ضرورت وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل دشمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.