رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت؛

فراخوان عمومی طراحی آرم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:برای طراحی آرم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به ویژه در منطقه جنوب کرمان ازکلیه طرح ها وهنرمندان طراح دعوت به همکاری شده است.

فراخوان عمومی طراحی آرم دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران با اشاره به فراخوان عمومی طراحی آرم جدید دانشگاه علوم پزشکی گفت: طراحی یک لوگو متناسب با اهداف دانشگاه و برگرفته از فرهنگ و تمدن منطقه بسیار مهم است.

وی افزود: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت جهت طراحی آرم (لوگو) دانشگاه در قالب فراخوان عمومی اقدام کرده است، لذا از اساتید،هنرمندان، شرکت های طراحی و گرافیستی،طراحان گرافیک،دانشجویان و علاقه مندان به ویژه در منطقه جنوب کرمان برای شرکت در این فراخوان دعوت می شود تا ایده های خود را ارائه کنند.

قاسم زاده با اشاره به برخی شرایط طراحی آرم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: با توجه به تمدن چند هزار ساله جنوب کرمان در کنار سایر نمادهای اسلامی و آموزشی در این طراحی بر استفاده از نماد ظروف سنگی صابونی و یا سایر نمادهای تمدن باستانی جیرفت به عنوان پایه و اساس کار تأکید شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به تجلیل از طراحان آثار برگزیده اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای آگاهی از سایر شرایط این فراخوان به آدرسwww.jmu.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح

آرم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طراحی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار