همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهید آذرنيوش

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید آذرنيوش از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

زندگی نامه شهید آذرنيوشبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهيد سيد کمال آذرنيوش در سال 1325 در روستای هدر از توابع شهرستان سلماس در يک خانواده مذهبی به دنيا آمد وی تحصيلات خود را تا پايان دوره متوسطه ادامه داد و پس از اتمام تحصيلات با عنوان معلم به خدمت آموزش و پرورش شهرستان سلماس درآمد ايشان علاقه زيادی به مکتب اسلام داشت و معتقد بود که بايد به مردم مظلوم و ستمديده کمک کرد. سرانجام شب هنگام با به محاصره در آوردن منزل ايشان هنگام نماز صبح دست و پای ايشان را بسته و از منزل خارج ساخته و در بيرون از دهکده در تاريخ 58/8/30 وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهيد سيد کمال آذرنيوش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار