معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره استانی علامه حلی

نخستین جشنواره استانی علامه حلی در زنجان امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر ضرورت کنارگذاشتن روش‌های سنتی تبلیغ، گفت: باتوجه به اینکه اکثر مقالات برتر از سوی خانم‌ها ارسال شده است نشان دهنده این است که حوزه‌های علمیه برادران باید تجدیدنظر بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشند.

حجت الاسلام مازنی مدیر ترویج پژوهش حوزه‌های علمیه کشور هم در این مراسم مهمترین هدف جشنواره علامه حلی را تقویت نشاط علمی طلاب پژوهشگر دانست و افزود: با گسترش پژوهش‌ها می‌توان به بسیاری از شبهات و نیاز‌های روز جامعه پاسخ داد.

حجت الاسلام خانمحمدی عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم هم در این مراسم از ضعف روش تحقیق در حوزه‌های علمیه انتقاد کرد و گفت:بروز شدن طلاب موضوع مهمی است که باید امروز در اولویت باشد.

طلاب حوزه علمیه استان ۳۳۳ اثر در قالب مقاله، پایان نامه و تحقیق پایانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که ۱۰ اثر به جشنواره کشوری علامه حلی راه یافت و ۱۳ اثر هم شایسته قدردانی شد.

جشنواره کشوری علامه حلی از سال ۸۶ و هرساله برای دستیابی به پژوهش‌های علمی بیشتر و حضور فعال و موثر در جشنواره کشوری، برگزار می‌شود و این نخستین جشنواره علامه حلی بود که امسال در زنجان هم برگزار شد.

انتهای پیام/ر

اختتامیه جشنواره علامه حلی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.