یاد کردن از نام شهدا رسالت همه اقشار جامعه است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: یاد کردن ازنام  شهدا، تجلیل و تکریم از خانواده‌های آنها رسالت مسئولان و اقشار جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  در مراسم شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که عصر امروز به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، گفت: مرور کردن یاد نام  شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های آن عزیزان رسالت مسئولان و اقشار جامعه است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: برگزاری مراسم‌های شب خاطره قدمی کوچک و حداقلی برای بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهداست که دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان کردستان طی چند سال اخیر در دستور کار قرار است.

مرادی خاطرنشان کرد: امروز نیز در راستای کنگره 5 هزار و 400 شهید استان و یادواره یک‌هزار870 شهید ترور استان جمعی از همرزمان، اعضای محترم خانواده شهید روحانی ملا محی‌الدین بیانی در این شب خاطره حضور بهم رسانده تا  از یکی دیگر از شهدای مظلوم این خطه خونرنگ و سرزمین مجاهدت‌های خاموش یاد کرده باشیم.

مرادی تأکید کرد: بدون شک زبان و قلم قاصر از بیان گوشه‌ای از اقدامات و حرکت‌های شهید بیانی و دیگر ماموستاهای شهید در کردستان است، چرا که این عزیزان در روزهایی به دفاع عینی و واقعی از انقلاب و نظام اسلامی پرداختند که نتیجه آن را نسل‌های بعدی هم حس خواهند کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی تصریح کرد: همه باید بدانیم که امروز نگاه طمع کارانه دشمنان همچنان به نظام و انقلاب اسلامی ما وجود دارد و یکی از راه‌های اصلی برای مقابله با این توطئه‌ها، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی زندگی این عزیزان برای نسل‌های جوان و آینده دار این سرزمین است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت ترامپ و توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی در خصوص انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل، گفت:  بدون شک بار دیگر فرزندی از دیار ایران همچون صلاح‌الدین ایوبی به پا خواهد خواست و هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را برای همیشه از میان خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که حق همواره بر ظلم پیروز خواهد شد و این وعده و نصرت الهی در خصوص از بین رفتن گروهک تکفیری داعش از سوی فرزندی از فرزندان روح‌الله، یعنی سردار قاسم سلیمانی به منصه ظهور رسید.

انتهای پیام/ د م

مظلومیت شهدای روحانی کردستان نسبت به سایر شهدا مضاعف است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.