امام جمعه قزوین:

فساد در استان قزوین سازمان یافته شده است

امام جمعه قزوین گفت: مفاسدی نظیر موضوع هفتسنگان، در استان‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود اما این مفاسد در استان قزوین سازمان یافته شده است.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین اظهار داشت: مفاسدی نظیر موضوع هفتسنگان، در استان‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود اما این مفاسد در استان قزوین سازمان یافته شده است، زیرا برخی از مسئولان و دستگاه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بیت‌المال را چپاول کنند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات مفاسد استان قزوین و برخورد با متخلفان بر روی پشتیبانی خیلی‌ها حساب باز کردیم، اما متأسفانه پس از مدتی مشاهده کردیم همان‌ها مستقیم و یا غیر مستقیم در شکل‌گیری مفاسد و زمین‌خواری‌ها دخیل هستند.

امام جمعه قزوین خطاب به بازرس کل استان تأکید کرد: شما در میدان حساسی وارد شده‌اید اما بنده با جدیت از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنم تا در مقابل مفسدان بایستید و باید بدانیم که نگاه دینی نیز از برخورد کنندگان با مفسدان حمایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند فرمان می‌دهد امانت‌ها را به اهلش بسپارید و چه دستوری بالاتر از دستور خداوند می‌تواند در عالم وجود داشته باشد که باعث شود تا ما فرمان الهی را نادیده بگیریم؟!

وی افزود: خداوند تأکید کرده است که اگر اهل ایمان و تقوا باشید از شما حمایت می‌کنم و یقیناً به هر میزانی ایمان و تقوا در ما قوی‌تر باشد، حمایت بیشتری را از خداوند خواهیم داشت.

عابدینی با بیان اینکه در حیطه کاری شما امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر عملی را مشاهده می‌کنیم، یادآور شد: خداوند تأکید می‌کند هر کسی امر به معروف و نهی از منکر را که دو خُلق و یا دو خَلق خداوند هستند را حمایت کند، عزت پیدا می‌کند و هر کسی آن‌ها را خوار بشمارد، به ذلت کشیده می‌شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند هیچ آدم عزتمندی حق را نادیده نگرفت مگر آنکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی حق را دنبال نکرد مگر آنکه عزت پیدا کرد و اینها بخشی از منابع دینی هستند که پشتیبان مذهبی ما در مبارزه با مفاسد محسوب می‌شوند.

وی ابراز کرد: خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم به رفاه‌طلبان، زیاده‌خواهان و ثروت‌اندوزان آن جامعه امر می‌کنیم که به دزدی و غارت دست بزنند تا بین فقیر و ثروتمند فاصله ایجاد شود و سپس به نابودی کشیده شود.

عابدینی گفت: سازمان بازرسی چشم بیدار انقلاب، رهبر و ملت است و جایگاه مقدسی دارد و ضروری است از ظرفیت‌های آن در برخورد با مفاسد بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام/پ

مبارزه با فساد مالی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.