ترزا می: توافق نهایی برای خروج از اتحادیه اروپا را در پارلمان به رأی خواهیم گذاشت

نخست وزیر انگلیس در مجلس عوام این کشور گفت ما توافق نهایی برکسیت، برای خروج از اتحادیه اروپا را در هر دو مجلس پارلمان انگلیس به رأی خواهیم گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ترزا می، نخست وزیر انگلیس، که امروز (چهارشنبه) در مجلس عوام انگلیس برای پاسخ دادن به سؤال‌های نمایندگان حضور یافته بود، خطاب به آنان گفت: «من بسیار خوشحالم که تأیید کنم ما توافق نهایی خروج (از اتحادیه اروپا) میان انگلیس و اتحادیه اروپا را - پیش از آن که به موقع اجرا درآید - در هر دو مجلس (عوام و اعیان) انگلیس به رأی خواهیم گذاشت.»

ترزا می‌افزود: «چنانکه قبلاً نیز گفته بودیم، ما انتظار داریم پارلمان انگلیس پیش از پارلمان اروپا به این توافق رأی دهد. از اینرو، ما کاملاً انتظار داریم که پارلمان انگلیس به مراتب پیش از مارس ۲۰۱۹ (که سررسید پایان مذاکرات و آغاز خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است) به این توافق رأی دهد. از اینرو، برای روشن‌تر شدن این مطلب، می‌گویم: توافق نهایی پیش از آن که ما از اتحادیه اروپا خارج شویم، مورد توافق قرار خواهد گرفت و نمایندهِ محترمِ سؤال کننده و بقیه‌ی اعضای محترم این پارلمان فرصت رأی دادن به آن را خواهند داشت.» 

 

انتهای پیام/

 

حضور ترزا می در مجلس عوام انگلیس برای پاسخگویی درباره برکسیت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار