مدیرکل بورس منطقه‌ای خبر داد:

معامله بیش از ۲ میلیارد سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از سال ۸۳ تاکنون در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ ریال معامله شده است.

معامله بیش از ۲ میلیارد سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستانسوگل هیراد مدیربورس منطقه‌ای استان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به عنوان هشتمین تالار منطقه‌ای بورس در تاریخ ۲۲ آذر ماه سال ۸۳ در راستای اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و همچنن افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه افتتاح شد.

 هیراد افزود: از سال ۸۳ تاکنون در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ ریال معامله شده است.

وی ادامه داد: تعداد کد‌های سهامداری جدید به بیش از ۱۸ هزار عدد رسیده و ۱۲ هزار و ۶۵۵ نفر نیز طی این سال‌ها تحت آموزش کلاس‌های سرمایه‌گذاری در بورس قرارگرفته‌اند.

مدیربورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این تالار فعالیت خود را با چهار کارگزاری بانک کشاورزی، سهام گستران شرق و نمایندگی‌های پذیرش نیز، کارگزاری آگاه و بانک ملت هستند.

هیراد بیان کرد: قابل ذکر است، کارگزاری مفید دارای تالار اختصاصی در سطح شهر است.

انتهای پیام/ع

۲ میلیارد سهم در بورس منطقه‌ای استان معامله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار