گردهمایی اساتید بسیجی در استان قزوین

اساتید بسیجی استان‌های قزوین، البرز و زنجان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ زارعی رئیس بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: با تفکر بسیجی، کار طاقت فرسا و شبانه روزی و همچنین با پرورش نیرو‌های انقلابی می‌توان در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی همچون شکست دادن فتنه، الگوی کشور‌هایی از جمله عراق و سوریه بود.

زارعی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند ظرفیت بالای اساتید بسیجی است، افزود: باید با استفاده از تجربیات اساتید و دانشمندان بسیجی، در محور‌های توسعه به موفقیت‌های چشم گیری دست یافت، که این جز با تاسیس اندیشکده‌های بسیج ممکن نیست.

رئیس بسیج اساتید کشور در ادامه گفت: این اندیشکده‌ها قرار نیست جای وزارتخانه یا استانداری‌ها را بگیرند بلکه باید با محور‌های توسعه استان بویژه در امور اقتصادی و صنعتی ارتباط برقرار کنند وایده‌های اساتید را به مرحله عمل برسانند.

زارعی اضافه کرد: باید با برداشتن بعضی تعابیر نادرست و خط قرمز تصنعی، دیوارکشی‌های ناحق را برداریم و نظر و ایده‌های هر استاد را که به ایران تعلق خاطر دارد و اسلام را دارای برنامه میداند، بررسی کنیم تا با دانش خود به کمک مردم بیایند.

نجاتی مسئول بسیج اساتید استان هم در این نشست، برگزاری گردهمایی‌ها و نشست‌های متمرکز استادان بسیجی، تشکیل سه کارگروه بسیج، نشست‌های حلقهٔ صالحین، پیوست نگاری فرهنگی و بازدید از شرکت‌های صنعتی استان را ازجمله فعالیت‌های بسیج اساتید در استان برشمرد.

انتهای پیام/

 

نشست اساتید بسیجی استان های البرز ، زنجان و قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار