استاندار در دیدار فرمانده قرارگاه لشکر ٨٨ زرهی استان:

ارتش در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بوده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارتش مانند دیگر قوای نظامی کشور همواره در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بوده است.

ارتش در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بوده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی  استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار فرمانده قرارگاه لشکر ٨٨ زرهی سیستان و بلوچستان و شماری از فرماندهان این لشکر با وی، ارتش را جزیی از مردم برشمرد و اظهار داشت: امداد رسانی و خدمات رسانی ارتش جمهوری اسلامی به زلزله زدگان کرمانشاه مصداق فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: ملت و ارتش از هم جدایی ندارند، است.

وی ادامه داد: امروز ارتش جزئی از مردم و همواره در خدمت مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انسان مهمترین رکن توسعه است بر تربیت نیروی انسانی و اعتماد به جوانان برای واگذاری مناصب مدیریتی به آنان تاکید کرد.

امیر سرتیپ دوم محسن تقی زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ارتش علاوه بر نقش خطیر پاسداری از مرز‌های کشور همراه و همگام با ملت و هماهنگ با سیاست‌های کلی نظام در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و جدی دارد.

وی ادامه داد: این نهاد در راستای ماموریت سازمانی آماده حضور در مواقع بحرانی نظیر زلزله و خدمت به مردم کشور است.

تقی زاده  گفت: تشخیص درست و قاطع امام (ره) در حفظ ارتش موجبات افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد و آن را در مقابل خطرات بیمه کرد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی پس از رهنمود‌های امام (ره) پیشرفت و ارتقای بنیه دفاعی خود را مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی می‌داند.

انتهای پیام/ع

ارتش جزئی از مردم و همواره در خدمت مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار