ریاحی در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس:

مشکلات کشور را باید با تبیین فداکاری‌های دفاع مقدس مرتفع کرد

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت گفت: امروز می‌توان با تبیین فداکاری‌های دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

مشکلات کشور را باید با تبیین فداکاری‌های دفاع مقدس مرتفع کردبه گزارش خبرنگار دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول ریاحی جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس، اظهار کرد: حدود ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که استکبار جنگی علیه ما آغاز کرد که در آن دنیا یکطرف بود و ما یکطرف.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بزرگ مردان موجب شد دشمن به اهدافش نرسد، ادامه داد: پالایشگاه آبادان فاصله کمی با خط مقدم داشت حتی یک روز هم فعالیتش متوقف نشد و توانست نیازمندی‌های مردم و رزمندگان را برطرف کند.

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت تصریح کرد: جزیره خارک که بزرگترین درآمد ارزی دولت را تامین می‌کرد در جنگ حتی یک روز فعالیت صادراتی خود را متوقف نکرد، این‌ها جز با فداکاری رزمندگان و مردم امکان پذیر نبود.

ریاحی تاکید کرد: امروز می‌توان با تبیین فداکاری‌های دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد، باید ایثار و فداکاری را اجتماعی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با امکانات و ابزار‌های محدودی که داشتیم توانستیم شرایط را پشت سر بگذاریم، افزود: دولت درباره ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس کمک‌های قابل توجهی داشته است و ۱۵۴ میلیارد تومان بودجه را در سه سال گذشته برای این کار اختصاص داد.

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت اضافه کرد: در ده فجر امسال موزه‌های دفاع مقدس را در استان‌های کشور افتتاح می‌کنیم, امیدواریم بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در خانواده‌ها نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار