توجه به نماز بهترین و موثرترین ابزار مقابله با هجمه‌های دشمن

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: امروز با وجود تبلیغات دشمن در شبکه‌های مجازی بهترین و موثرترین ابزار مقابله با این هجمه‌ها توجه به نماز است.

توجه به نماز بهترین و موثرترین ابزار مقابله با هجمه‌های دشمن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام محمود قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به به بحث امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت خود بزرگ‌ترین معروف است چراکه نماز جز بزرگ‌ترین عبادات و اساس کار تقوای الهی است.

وی افزود: اهمیت نماز اول وقت در روز عاشورا امام حسین (ع) نمایان شد که با وجود آن همه دشمن و آن همه مصیبت امام(ع) از نماز اول وقت خود دست نکشید و آن را به جا آورد و این از بارزترین و نشانه اهمیت نماز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: اگر این فریضه عمده دین اسلام در جامعه به درستی انجام شود بسیاری از مشکلات جامعه خود به خود حل خواهد شد و گناهان کمتری در سطح جامعه انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باید نماز را در اولویت کارها قرار داد چرا که امروز با وجود این همه تبلیغات دشمن در شبکه‌های مجازی  بهترین و موثرترین ابزار مقابله با این هجمه‌ها توجه به نماز است.

انتهای پیام/خ

موثرترین راه مقابله با هجمه های دشمن نماز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.