رتبه نخست گلستان در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور

ﺭﻳﻴﺲ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از کسب رتبه نخست گلستان برای سومین سال متوالی در ﺷﺸﻤﻴﻦ جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قوانلو ﺭﻳﻴﺲ سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ﮔﻔﺖ: اﻳﻦ ﺭﺗﺒﻪ بر اساس ارزيابی و رتبه‌بندی عملكرد آموزشی و پژوهشی سازمان‌های صنعت، ‌معدن و تجارت استان‌ها که همه ساله توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت می پذیرد .

ﻗﻮاﻧﻠﻮ افزود :گزارشات علمی تدوين شده در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان ، طرح‌های تحقيقاتی حمايتی خاتمه‌يافته ,پايان‌نامه‌هايي كه راسا توسط سازمان و يا با پيگيری آن مورد حمايت قرار گرفته است ، تدوين و حمایت از كتب در موضوعات مختلف صنعت ، معدن و تجارت و همايش‌ها،سمينارها و ميزگردهای علمی برگزار شده و حمايتي با هدف ارايه راهكارهای اجرايی مسايل مبتلا به‌بخش صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله شاخصهای ارزیابی سازمانها در این جشنواره بوده است .

ﻭی افزود : مقاله‌‌های چاپ يا پذيرفته شده در همايش‌ها ، كنفرانس‌ها و مجلات مختلف ، تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی برای تمامی فعالان بخش صنعت ،‌ معدن و تجارت ، همکاری و معرفی بنگاه در اجرای طرحهای پسادکتری و فرصت مطالعاتی ، صدور جواز و پروانه مراکز پژوهشی صنعتی و معدنی و صدور جواز و پروانه فنی مهندسی از دیگر شاخصهای این ارزیابی بوده اند .

قوانلو همچنین گفت : تمام تلاش ما در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ارائه خدمات مطلوب ، با کیفیت و علمی به فعالان بخش صنعت ، معدن و تجارت استان بوده و ﺑﻪ دنبال آن هستیم تا با استفاده از روش های علمی و انجام فعالیتهای پژوهشی راه‌های تحقق توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان را بیابیم .

اﻧﺘﻬﺎﻱ ﭘﻴﺎﻡ/م/ن

 

 

کسب رتبه برتر گلستان در جشنواره کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.