اینیستا: رونالدو با شایستگی توپ طلا را برد/ از پیوستن نیمار به رئال ناراحت می شوم

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا،در گفتگو با نشریه مارکا درباره نیمار و رونالدو اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آندرس اینیستا در گفتگو با نشریه مارکا درباره مسائل مختلف از جمله توپ طلا، نیمار و ماسکرانو به اظظهار نظر پرداخت.


وی اذعان کرد با توجه به کیفیت فنی که نیمار دارد از پیوستن هم تیمی سابقش به رئال مادرید ناراحت می شود.


نیمار در پاریس از زندگی فوق العاده ای برخوردار است اما گزارش ها را با لس بلانکوس مرتبط می دانند.


اینیستا می گوید: "بله پیوستن نیمار به رئال مرا اذیت می کند،زیرا او بازیکن تعیین کننده ای است، این باعث می شود که قوی ترین رقیب ما به طور قابل توجهی تقویت شود." در فوتبال ممکن است هر چیزی اتفاق بیافتد، ما شاهد بوده ایم که غیرممکن به واقعیت تبدیل شده است."

آینده ی خاویر ماسکرانو در نیوکمپ نامشخص است، زیرا این بازیکن آرژانتینی فرصت کمی برای بازی دارد با این وجود اینیستا نمی خواهد او بارسا را ترک کند.
کاپیتان بارسا گفت: "من می خواهم که خاویر در اینجا بماند."
او اذعان کرد "او یک شخصیت بسیار مهم در گروه ما است.باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد، هر دو طرف در حال کار بر طرحی هستند که به باشگاه آسیبی نرسد.


با توجه به موفقیت کریستیانو رونالدو در کسب توپ طلای پنجم این روزها او با لیونل مسی بیش از پیش مقایسه می شود.اما اینیستا معتقد است این بازیکن با شایستگی فاتح توپ طلا شده است.


او می گوید: «تصمیم من برای تعیین برنده همیشه عادلانه بوده است». «اگرچه ما از معیارها اطلاعی نداریم. از نظر من بسیار عادلانه است که رونالدو پنج توپ را برده است."


اینیستا یکی از پدیده های تاریخ فوتبال اسپانیا است، از برنده شدن افتخارات متعددی داشته است از جمله به ثمر رساندن گل پیروزی در فینال جام جهانی.
به همین دلیل بسیاری معتقدند که او بزرگترین بازیکن تاریخ لاروخا است، اگر چه این بازیکن 33 ساله آن را قبول ندارد.


او می گوید: "من نمی خواهم بگویم من بهترین فوتبالیست تاریخ اسپانیا هستم. من چنین باور و احساسی ندارم. من به هر کاری که انجام داده ام افتخار می کنم ، اما بهترین نیستم. "
انتهای پیام/


نظر اینیستا درباره رونالدو و نیمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار