وظیفه امروز ما معرفی شهدا به جامعه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: وظیفه ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر باشد و از شهدا الگو بگیریم.

وظیفه امروز ما معرفی شهدا به جامعه است  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  اعضای ستاد یادواره شهدای دهستان گرین (روستاهای توانه، گنبد کبود، ازنهری، چناری و لیلان) بخش زرین دشت نهاوند و جمعی از خانواده های شهدای این دهستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در باغ موزه دفاع مقدس دیدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان همدان و شهدای مدافع حرم بیان داشت: امروز مدیون شهدا هستیم و خود را بدهکار به شهدا می‌دانیم.

مهدی ظفری با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، افزود: شهید متعلق به قشر خاصی نیست شهید متعلق به همه مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری «شهدا مثل آیه های قرآن مقدسند».

وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر باشد و از شهدا الگو بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما انقلابی کردیم که اساس و بنیان یک حکومت جهانی شد و اقدامات ما باید زمینه ساز ظهور امام ولی عصر (عج) شود.

وی خطاب به اعضای ستاد یادواره شهدای دهستان گرین گفت: اعضای این ستاد باید شهدا را به مردم بیشتر معرفی کنند و این یادواره را گسترش دهند و هر سال این یادواره را در یکی از روستاهای دهستان گرین برگزار کرده و اساسنامه ای را تدوین کنید که بعد از مسئولیت شما نیز اعضای دیگر و مسئولین بعدی طبق این اساسنامه کار را ادامه دهند و راه شهید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/خ

معرفی شهدا به جامعه وظیفه امروز ما است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.