ارتش آمریکا سربازان سایبری را وارد میدان نبرد می‌کند

مقامات آمریکایی اعلام کردند ارتش آمریکا به زودی سربازان سایبری را وارد میدان نبرد می‌کند، زیرا شبکه‌های رایانه‌ای این کشور در معرض خطر هستند.

ارتش آمریکا سربازان سایبری را وارد میدان نبرد می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کردند ارتش آمریکا به زودی سربازان سایبری را وارد میدان نبرد می کند زیرا ارتش با جدیت در تلاش برای حمله به شبکه های رایانه ای دشمن است. سرهنگ رابرت ریان Robert Ryan که فرماندهی یک تیم رزمی مستقر در هاوایی را به عهده دارد گفت اگرچه ماموریت ارتش آمریکا به طور کلی « حمله و نابود کردن » است اما هدف این نیروهای سایبری کمی متفاوت است.

وی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: «در این عملیات همه چیز از بین نمی رود. در این روش بررسی می کنیم که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای جنگ نرم، نفوذ کرد و اینکه چگونه می توانیم آشفتگی ایجاد کنیم و مجددا کنترل را به دست بگیریم.»

سرهنگ ویلیام هارتمن William Hartman از فرماندهی سایبری ارتش آمریکا گفت این سربازان سایبری شش ماه است وارد یگان های پیاده نظام شده اند و ماموریت هایی را مطابق با نیازهای فرماندهان انجام خواهند داد.

نظامیان ارتش آمریکا طی سه سال گذشته در یک مرکز آموزشی بزرگ در جنوب کالیفرنیا، آموزش هایی برای چنین ماموریت هایی دیده اند.

 

انتهای پیام/

 

آمادگی ارتش سایبری آمریکا برای دفاع از شبکه های رایانه‌ای این کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار