مدیر اداره آموزش و پرورش دهاقان:

تجهیزات مدارس وضعیت مناسبی ندارد

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان گفت: تجهیزات مدارس به ویژه هنرستان‌ها وضعیت بدی دارد که بهبود آن‌ها باید به صورت جدی در برنامه دیده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رجب فرهمندیان عصر دیروزدر جلسه توسعه شهرستان دهاقان رویکرد علمی را برای مسؤولان مهم دانست و افزود: اگر بنا شد با رویکرد مدیریت و برنامه استان و شهرستان اداره شود مدیران باید رویکرد و طرز فکری علمی داشته باشند وگرنه کار ابتر می‌ماند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان گفت: در دهاقان ارتباط و حوزه نفوذ با مرکز شهرستان ضعیف است که به چاره‌اندیشی نیاز دارد زیرا اگر مرکز تقویت شود کل شهرستان تقویت می‌شود.

وی اذعان کرد: اگر یارانه دهاقان در اختیار فرمانداری قرار گیرد در طول سال 24 مدرسه ساخته می‌شود و در سال بعد به امور دیگری پرداخته می‌شود و در عرض چند سال بسیاری از مشکلات رفع می‌شوند.

فرهمندیان کیفیت نیروهای آموزش و پرورش را رو به کاهش دانست و عنوان کرد: کیفیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش به شدت در حال آسیب دیدن بوده است و باید سنوات نیروهای آن بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تا چهار سال آینده با مشکل نیرو مواجه می‌شود که کیفیت و تنوع این نیروها از جمله ماده 28، حق‌التدریسی و پیش دبستانی آسیب محسوب می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان از برگزاری کلاس دو نفره در دهاقان خبر داد و تصریح کرد: در سطح شهرستان دهاقان با کلاس‌ دو نفره و دو شیفته مواجه هستیم که بسیار نگران کننده است.

فرهمندیان گفت: وضعیت فیزیکی ساختمان‌های مدارس شهرستان دهاقان در وضعیت است و تا دو سال آینده برخی از این ساختمان‌ها امکان استفاده ندارند، ما به صورت مداوم از طرف بخشدار و فرماندار و استان تقاضای کمک داریم اما مشکل رفع نمی‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان اذعان کرد: تجهیزات مدارس به ویژه هنرستان‌ها وضعیت بدی دارد که بهبود آن‌ها باید به صورت جدی در برنامه دیده شود.

 

انتهای پیام/م

 

آموزش و پرورش تا 4 سال آینده با مشکل نیرو مواجه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.