برگزاری مراسم شب خاطره شهید «ملا محی الدین بیانی» درسنندج

به همت حوزه هنری کردستان، مراسم شب خاطره شهید «ملا محی الدین بیانی» با حضور مسئولان، هنرمندان و خانواده شهدا در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، شامگاه چهارشنبه (22 آذرماه 96) در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، در سخنانی ضمن تمجید از صبرو استقامت خانواده معزز شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استان کردستان گفت: بزرگترین سرمایه ما همین سرمایه معنوی وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست تلاش کنیم    .  

وی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است وما برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می گیریم و زمینه خود باوری و تقویت باور ها و توانایی هایمان را فراهم می آوریم     .  

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با دعوت از فرزند شهید برای بیان خوابی که دیده اند، گفت: بنده افتخار همسنگری با این شهید والا مقام را نداشتم اما به واسطه یک خواب و هدیه ای که به بنده عطا کردند همواره خود را به این شهید نزدیک می بینم.

حجت الاسلام مهدی فرزی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا در آموزه های اسلامی گفت: روحانی شهید ماموستا محی الدین بیانی سیره ای روشنگرانه ومملو از عزت وایستادگی در آموزه های اسلامی وانقلابی دارند.

وی افزود:بدون شک تداوم راه این شهید بزرگوار و شهدای والا مقام کردستانی مسیر را برهرگونه توطئه افکنی دشمنان می بندد.

فرزند شهید بیانی با دعوت سردار رجبی با حضور در پشت تریبون گفت: زمانی که پدرم به شهادت رسیدند بنده کودکی سه ساله بودم و هیچگونه تصویری از دوران کوتاه زندگی در کنار پدر را به یاد ندارم     .  

فرشید بیانی فرزند شهید در ادامه افزود: در طول دوران زندگی دو بار پدرم را به خواب دیده ام یکی بر می گردد به حدود 17 سال پیش و دیگری همین چند ماه گذشته بود.

وی ادامه داد: از لحاظ ارث و میراث هم غیر از یک ساعت یادگاری از پدرم چیز دیگری برای ما باقی نمانده بود دو سه ماه پیش پدرم به خوابم آمدند و فرمودند: یک امانتی نزد تو است، تازه بعد از آن خواب بود که متوجه شدم این ساعت هم نزد بنده امانت می باشد، این امانتی را ببر و به سردار رجبی (یعنی حتی با اسم خطاب کردند) تحویل دهید.      

صبح روز بعد با افتخار و در راستای توصیه به این دستور خدمت سردار رسیدم و این امانتی را که سال ها نزد بنده بود را به صاحبش تقدیم کردم و امروز هنگامی که ساعت را بر دستان سردار دیدم، از تحویل این امانتی بسیار خوشحال شدم.   

در این برنامه سردار رجبی به رسم احترام در مراسم تجلیل از خانواده آن شهید والا مقام در کنار لوح تقدیر و هدیه حوزه هنری یک عدد ساعت مچی را تقدیم فرزند آن شهید کرد.

انتهای پیام/م

تکریم از خانواده شهید «ملا محی الدین بیانی» درسنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.