اجرای رعایت حریم رودخانه‌ها در ساخت و ساز برای جلوگیری از سیلاب در اردبیل

رعایت حریم رودخانه‌ها در ساخت و ساز برای جلوگیری از سیلاب با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مسعود امامی‌یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته مشترک راهبری و مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب در اردبیل اظهار داشت: اقدام هماهنگ دستگاه‌ها برای رعایت حریم رودخانه‌ها در ساخت و ساز، جلوگیری و کاهش خسارات ناشی از وقوع سیلاب را به دنبال دارد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی طرح‌های عمرانی با محوریت شرکت آب منطقه‌ای در کمیته مشترک بررسی و پس از تصویب اجرا می‌شود تا بتوانیم از این طریق تعاملات و همکاری‌های لازم را با هم داشته باشیم و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم چرا که این موضوع حائز اهمیت بسیار است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: ایجاد هماهنگی با ارائه راهکارهای فنی و تخصصی و تعامل دستگاه‌ها با رعایت قوانین ذی‌ربط خسارات ناشی از سیلاب را در زمان وقوع حوادث به حداقل می‌رساند که به همین منظور نیاز است تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت را مبنای کار قرار دهند.

امامی‌یگانه بیان کرد: ساماندهی رودخانه‌های محدوده شهری نیز با هماهنگی شهرداری‌ها در کمیته مشترک راهبری و مدیریت رودخانه‌ها اولویت‌بندی و انجام می‌شود که در این زمینه انجام اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار گرفته و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد به دست آوردن خروجی‌های لازم در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت شرایط بحرانی سبب می‌شود که با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شویم و نتوانیم آن طور که باید در زمان وقوع شرایط بحرانی موانع پیش رو را از سر  راه برداریم و اقدامات مناسب را انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

ساماندهی رودخانه‌های محدوده شهری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.