برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با معرفی نفرات برگزیده در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، نمایش‌های پژوهش از میناب و کبوتر زرد از کرمانشاه در بخش خیابانی برای حمایت بیشتر و اجرا‌های عمومی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

در بخش طراحی فضای نمایشی نمایش‌های خیابانی، تابنده عسکری از میناب، در بخش کارگردانی باقر رمضان زاده و حبیب الله ناصری از میناب، در بخش موسیقی علیرضا خانلو از همدان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

بهاره سعیدی پناه از کرمانشاه و علی رحیمی از میناب بازیگران برگزیده نمایش‌های خیابانی بودند.

در بخش نوجوان شهرزاد عزت آبادی و یاسمینا احمدی از هرمزگان و ابوالقاسم احدیان به عنوان بازیگران برگزیده معرفی شدند.

علی درویشی برای نمایش گلفروشی خاندان صابر در بخش موسیقی، لیلا بحری در نمایش قدمگاه و امید وحدت پور در نمایش سیاره عروسک‌ها در بخش طراحی و ساخت دکور و لباس برگزیده شدند.

همچنین در بخش عروسکی مهناز آقایی به عنوان کارگردان برتر، طراحی و ساخت عروسک امیر فلاحیان، طراحی صحنه مجید بخشیان و در بخش بروشور نمایش مگولیا به عنوان برگزیده شدند.

در بخش نمایش نامه نویسی این جشنواره نمایشنامه‌های مجید میرحسینی از شوش، فرامرز غلامیان از خوزستان، رضا جوشعار از بندرعباس، مهدی ایوبی از تهران و اکرم عباسی از مشهد انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم گفت: در این جشنواره ۲۴ اثر از هرمزگان، خراسان رضوی، همدان، خراسان شمالی، کرمانشاه و تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا درویش نژاد افزود: شهرستان میناب به عنوان دبیرخانه بخش خیابانی این جشنواره انتخاب شد.
وی گفت: این جشنواره در چهار بخش نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی در بندرعباس و میناب اجرا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم گفت: آشنا شدن بیشتر با ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

درویش نژاد افزود: 9 داور نمایش‌های بخش‌های مختلف این جشنواره را ارزیابی کردند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان هم گفت: باید همه ظرفیت‌های بالقوه هنری در شهرستان‌های استان به ظرفیت بالفعل تبدیل شود.

منصور اخلاقی پور ادامه داد: هنر باید به سمت حل مشکلات جامعه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه حرکت کند.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۱۹ آذر در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس و شهرستان میناب کار خود را آغاز کرد.


انتهای پیام/ز

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به پایان رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.